نمایندگی ایران رادیاتور | نمایندگی تعمیرات و فروش محصولات ایران رادیاتور

{فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.}

عضو رسمی اتحادیه
فاکتور رسمی اتحادیه
ضمانت کتبی ۶ ماهه

پاسخگویی 24 ساعته همه روزه

تماس با دفتر مرکزی (6 خط ثابت)

⚠️برای تماس با ما کافیست شماره ها را لمس کنید⚠️

اعزام تعمیر کار به تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی و در کمتر از نیم ساعت، بیش از 100 نیروی متخصص

نمایندگی مجاز شمال تهران

نمایندگی مجاز شرق تهران

نمایندگی مجاز جنوب تهران

نمایندگی مجاز مرکز تهران

نمایندگی مجاز غرب تهران

نشـانی: تهران، میدان هروی، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه آذین، ساختمان اداری شیان، پلاک ۵۱ طبقه اول و دوم فیکس تهران

 تعمیر پکیج
تعمیر انواع پکیج با سریعترین سرعت توسط مجموعه فیکس تهران

تعمیر پکیج | تعمیرات پکیج غرب تهران

تیم حرفه ای تعمیر پکیج فیکس تهران

FixTehran


فیکس تهران با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تعمیر انواع پکیج با برند های مختلف در سطح تهران و با پشتیبانی دراز مدت پاسخگوی مشکلات شما میباشد

فیکس تهران بیش از صد نیروی متخصص، متعهد و با تجربه را دارا میباشد که در کنار کار تجربی و آموزشهای به روز و استخراج شده از منابع اصلی برندهای پکیج موجود دربازار، دوره های فنی و حرفه تعمیر پکیج را نیز به خوبی گذرانده اند و دارای مدارک معتبر و تخصصی میباشند.

تعمیر پکیج فیکس تهران

برای تعمیر پکیج به چه کسی مراجعه کنیم؟


مجموعه‌ی «فیکس تهران» برای کسانی که به‌خاطر سرویس و تعمیر پکیج به دنبال تعمیر کاران مجرّب و آموزش دیده هستند، بهترین تعمیر کاران و کامل‌ترین خدمات را در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. شما می‌توانید به وسیله تماس تلفنی از قیمت و تعرفه‌ی تعمیرات و سرویس انواع پکیج آگاه شوید و یک تعمیر کار را استخدام کنید.

هرگونه مشکل و نقص فنّی پکیج خود را به «فیکس تهران» بسپارید. ما بهترین تیم تعمیر پکیج را با نازل‌ترین قیمت به شما معرفی می‌کنیم. تعمیرکاران ما به صورت آموزش دیده خدمات سرویس و تعمیر پکیج شما را در کم‌ترین زمان ممکن برای شما انجام می‌دهند.
دقّت داشته باشید که هزینه‌ی سرویس و تعمیر پکیج برای پکیج‌های مختلف مانند ایران رادیاتور، ایرفو، بوتان و… متفاوت است. در ادامه شما را با نحوه‌ی محاسبه‌ی تعرفه‌های سرویس و تعمیر انواع پکیج‌ ها و خدماتی که ارائه می‌شوند آشنا می‌کنیم.

تعمیر پکیج فیکس تهران غرب

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور


یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پکیج‌هایی که مورد استقبال مردم ایران است، کالاهای ایران رادیاتور است. اما با توجه به مصرف مداوم این پکیج در خانه‌ها به خصوص در فصل‌های سرد سال مانند پاییز و زمستان، امکان خراب شدن و از کار افتادن آن‌ها نیز وجود دارد.

شرکت ایران رادیاتور که با نزدیک به چهل سال سابقه در زمینه تولید پکیج‌های شوفاژ دیواری زمینی،         انواع رادیاتورهای آلومینیومی و… فعالیت می‌کند، همواره تلاش کرده است تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه کند. اما با این وجود این محصولات نیز نیاز به سرویس دهی و تعمیرات دارند.

 با اینکه در فضای مجازی روش‌هایی برای رفع خرابی‌ها و مشکلات ارائه شده است؛ اما بهتر است که برای اطمینان خاطر در عیب یابی و رفع مشکلات از متخصصین واجد شرایط استفاده شود.

ارتباط با تعمیرکاران فنی فیکس تهران


فیکس تهران این امکان را برای مردم تهران فراهم کرده است تا به راحتی با نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ارتباط باشند و بتوانند مشکلات و ایرادهای پکیج خود را با آن‌ها در میان بگذارند. نمایندگان ارسالی دارای سابقه کار و تجربه در زمینه تعمیرات داشته و به راحتی به عیب یابی پکیج و رفع آن می‌پردازند. نمایندگان فیکس تهران به صورت شبانه روزی برای خدمت رسانی و کمک به شما در کمتر از نیم ساعت در محل حضور پیدا می‌کنند.

یک سری مشکلات متداول و خطاهایی وجود دارد که در بین پکیج‌های ایران رادیاتور رایج است. ما در ادامه به بررسی مختصر این موارد و راه‌حل‌های پیشنهادی برای حل این موارد خواهیم پرداخت. با اینکه پیشنهاد می‌شود تعمیر پکیج را به نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور بسپارید؛ اما اگر علاقه‌مند به کارهای فنی هستید شما نیز ممکن است بتوانید با بررسی این موارد گفته شده و راه حل آن‌ها خرابی پکیج را بر طرف کنید.

تعمیر صدای زیاد پکیج ایران رادیاتور


به طور معمول این مشکل زمانی پیش می‌آید که تغییر فصل رخ بدهد. به طور مثال در فصل بهار پکیج شما مشکل صدا ندارد؛ اما در زمستان این صدای غیر عادی به گوش می‌رسد. اصلی ترین دلیل این مشکل عدم گردش درست آب در پکیج است که خود این مورد ممکن به چند دلیل رخ دهد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

  1. به علت نامناسب بودن آب‌های شهری ممکن است توری صافی برنجی گرفته شده باشد و اختلال در چرخش آّب ایجاد کند.
  2. شیرهای رادیاتور ممکن است بسته باشند.
  3. خراب بودن روتور پمپ نیز می‌تواند باعث ایجاد صدا گردد.

تعمیر ارور E51 در پکیج ایران رادیاتور


در هنگام روشن کردن و فعال کردن پکیج، فن آن به صورت خودکار روشن می‌گردد و با وارد کردن فشار و ایجاد جریان هوا وضعیت لوله‌های دودکشی که در بالای پکیج قرار دارند را بررسی می‌کند. پس از بررسی وضعیت، اگر مشکلی در جریان هوا وجود داشته باشد شما با خطای E51 مواجه خواهید شد. اما دلیل بسته بودن لوله‌های چیست؟ در ادامه مقاله مواردی که ممکن است باعث این بسته شدن لوله‌ها شوند را بیان می‌کنیم.

  • وجود یک شی خارجی و سخت در لوله که باعث اختلال در جریان هوا می‌شود.
  • ایراد در کارکرد درست و صحیح فن
  • گرفتگی شلنگ‌های رابط
  • معیوب بودن برد پکیج
  • خراب بودن سنسور فشار و فن پکیج

یکی از روش‌های رفع این خرابی این است که با چک کردن لوله‌ها بررسی کنید که آیا چوب، سنگ ریزه و یا هر جسم دیگری که باعث اختلال می‌شود در آن وجود دارد یا نه.

اگر به هر دلیلی امکان بررسی و تعمیر را ندارید می‌توانید با نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور تهران فیکس تماس بگیرید تا در کمتر از نیم ساعت همکاران و متخصصین ما در محل حضور پیدا کنند.

کلام آخر

استفاده از پکیج‌ها اقدامی است مقرون به صرفه و مناسب برای هر خانواده، اما این محصولات نیز مانند سایر اقلام مصرفی هستند و امکان خرابی در آن‌ها وجود دارد. اما الزامی به تعویض این کالاها بعد از خرابی نیست؛ بلکه کافی است تعمیرکار و متخصص حرفه‌ای را برای عیب یابی و رفع ایراد آن بیابید. برای سهولت این کار تهران فیکس که دارای نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور است به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

4 پاسخ

    1. بستگی به میزان خرابی دستگاه شما هزینه تعمیرات متغییر است. ابتدا باید دستگاه توسط کارشناس بررسی و بعد اعلام هزینه شود، بعد از تایید هزینه ها تکنسین اقدام به تعمیر پکیج شما خواهد کرد.

    1. بله ما نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران و کرج هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی مجاز غرب تهران

نمایندگی مجاز شمال تهران

نمایندگی مجاز شرق تهران

نمایندگی مجاز جنوب تهران

نمایندگی مجاز مرکز تهران