نمایندگی کولرگازی سامسونگ

{فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.}

عضو رسمی اتحادیه
فاکتور رسمی اتحادیه
ضمانت کتبی ۶ ماهه

پاسخگویی 24 ساعته همه روزه

تماس با دفتر مرکزی (6 خط ثابت)

⚠️برای تماس با ما کافیست شماره ها را لمس کنید⚠️

اعزام تعمیر کار به تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی و در کمتر از نیم ساعت، بیش از 100 نیروی متخصص

نمایندگی مجاز شمال تهران

نمایندگی مجاز شرق تهران

نمایندگی مجاز جنوب تهران

نمایندگی مجاز مرکز تهران

نمایندگی مجاز غرب تهران

نشـانی: تهران، میدان هروی، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه آذین، ساختمان اداری شیان، پلاک ۵۱ طبقه اول و دوم فیکس تهران

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی و اسپلیت تضمینی توسط مجموعه فیکس تهران

تعمیر کولر گازی تهران - تعمیر اسپلیت
تعمیر کولر گازی تهران – تعمیر اسپلیت

تعمیر کولر گازی و اسپلیت را به چه کسی بسپاریم؟

FixTehran


تعمیر کولر گازی و اسپلیت امروزه جزء خدماتی محسوب می‌شود که مردم هر ساله به‌خصوص در تابستان‌ها از آن بهره‌مند می‌شوند. این روز‌ها کمتر کسی پیدا می‌شود که در خانه یا محل کار خود از کولرهای آبی استفاده کند. بیشتر افراد این روزها از کولرهای گازی و اسپلیت استفاده می‌کنند و همان‌طور که می‌دانید، تعمیر کولرهای گازی و اسپلیت هزینه‌ی کمتری را شامل می‌شوند زیرا نسبت به کولرهای آبی از کارایی بیشتری برخوردارند و کم پیش می‌آید که خرابی برای آن‌ها به وجود آید.
امّا نکته‌ای که کمتر کسی به آن توجّه می‌کند این است که تعمیر کولر گازی و اسپلیت برخلاف کولرهای آبی نیازمند تخصص بیشتری است. بنابراین اگر مشکلی پیش بیاید، لازم و بلکه ضروری است که تعمیر کولر گازی خود را به یک متخصص سررشته‌دار بسپارید.

مشکلاتی که به طور معمول برای کولر های گازی و اسپلیت رخ می‌دهد شامل روشن نشدن و از کار افتادن فنّ کولر، یخ زدن لوله‌ها، از کار افتادن مدارهای الکتریکی کولر و کاهش سرمایش است. حال سؤالی که برای کاربران پیش می‌آید این است که از کجا یک تعمیرکار مجرّب را استخدام کنیم؟ ما در در سایت خدمات «فیکس تهران» به صورت کاملاً تخصصی، بهترین تعمیرکاران خبره کولر های گازی و اسپلیت را در اختیار شما می‌گذاریم. شما می‌توانید تعمیر کولر گازی خود (با هر برندی که هست) را با اطمینان کامل به ما بسپارید.

تعمیر کولر گازی تهران - فیکس تهران

نحوۀ محاسبۀ قیمت برای تعمیر کولر گازی و اسپلیت

FixTehran


محاسبه‌ی مخارج تعمیر کولر گازی بر عهده‌ی کارشناس است که باید آن را بررسی کند. و این مخارج بسته به نوع و یا انواع خرابی‌های کولر است. ممکن است فنّ کولر گازی شما خراب شده باشد و یا مدارهای الکتریکی کولر دیگر قابل استفاده نباشند و نیازمند تعویض باشند. باتوجّه به این‌ها مخارج تعمیر کولر گازی شما بالا و پایین می‌رود.
برای آگاهی از قیمت تعمیر کولر گازی خود می‌توانید سفارش خود را از طریق تماس تلفنی با مجموعه ی «فیکس تهران» و یا ثبت در فرم تماس به ما اطلاع دهید تا کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما باشند.

عوارض عدم تعمیر کولر گازی و اسپلیت

FixTehran


می‌دانید که خرابی در یک بخش از وسیله‌ای، دیر یا زود بر سایر بخش‌ها اثر می‌گذارد. بنابراین می‌بایست هرچه زودتر برای تعمیر آن بخش اقدام کرد. کولرهای گازی و اسپلیت نیز همین‌طور است. اگر حتی کوچک‌ترین مشکلی در کولر به وجود آید، در اسرع وقت به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

تعمیر کولر گازی تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ

FixTehran


  • تعمیر لوله مویی اسپلیت
  • تعمیر و بازسازی کمپرسور کولر گازی و اسپلیت
  • تعمیر و جایگزینی بلوور پنل داخلی کولر گازی
  • تعمیر و جایگزینی مدار اسپلیت و کولر گازی
  • تعمیر و جایگزینی انواع خازن‌ها
  • پیدا کردن مشکل و خرابی‌های کولر و رفع آن‌ها
  • رفع صداهای گوش‌خراش کولر و اسپلیت
  • رفع نشتی آب کولر و اسپلیت
  • تعمیر و جایگزینی دمپر کولر و اسپلیت
  • تعمیر و جایگزینی فیوز حرارتی کولر و اسپلیت

چه مارک‌هایی از کولر گازی و اسپلیت قابل تعمیر هستند؟

FixTehran


با وارد شدن به فصل‌های گرم سال، یعنی اواخر بهار و تابستان، خانواده‌ها اقدام به راه اندازی کولرها می‌کنند. به خصوص اگر شما در منطقة گرمسیر زندگی می‌کنید این اقدام جز اقدامات واجب و حیاتی به حساب می‌آید.

با اینکه در گذشته برای خنک کردن محیط از پنکه و کولرهای آبی استفاده می‌شد، اما امروزه با افزایش دانش و تکنولوژی، فناوری جدیدی از سیستم سرمایشی عرضه شد که همگی با آن آشنا هستیم. کولرهای گازی، بهترین نوع سیستم سرمایشی در بین این گروه هستند. البته انواع مختلف و برندهای متفاوتی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها نام برد؛ مانند کولرهای گازی سامسونگ.

سامسونگ که یکی از معتبرترین و بهترین برندهای شناخته شده در ایران و جهان به حساب می‌آید، در این زمینه نیز توانسته است پیشرو باشد و محصولات با کیفیتی را ارائه کند. اما این محصولات حتی با وجود کیفیت بالایی که دارند نیاز به سرویس و در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارند.

حال سؤالی که ممکن است مطرح شود، این است که به چه کسی و چرا باید اعتماد کنیم تا این خدمات را انجام دهند؟ مطمئناً اولین و بهترین پیشنهادی که می‌توان برای خدمات دهی به دیگران پیشنهاد داد، معرفی نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ است. پس شما اگر از کولرهای گازی سامسونگ برای سیستم سرمایشی منزل یا محل کار خود استفاده می‌کنید، ارتباط با نمایندگی‌ها مانند فیکس تهران بهترین انتخاب ممکن است.

در واقع نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ بهترین انتخاب برای خدمات رسانی برای شما است، زیرا با تمام قطعات و ابزار مورد نیاز جهت تعمیر آشنا هستند، درک و دید بهتری به مشکلات دارند و از زبده‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نیروها انتخاب می‌گردند.

سرویس کولر گازی سامسونگ

FixTehran


برای درک بهتر، چند مورد از ویژگی‌ها و خدمات رسانی  تعمیر کاران و نمایندگی سرویس کولر گازی سامسونگ را بیان می‌کنیم.

تعمیرکاران زبده: برای حل و رفع یک مشکل بهتر است ابتدا درک درستی از آن داشته باشیم. این درک درستی زمانی رخ می‌دهد که فردی باتجربه بر روی ایرادات به خصوص در مسائل فنی کار کند. هر چه فرد باتجربه‌تر و کارکشته‌تر باشد، بهتر و سریع‌تر می‌تواند ایرادات قطعات را حل کند. در فیکس تهران متخصصین مجرب و حرفه‌ای را گرد آوردیم تا به شما در این زمینه کمک کرده باشیم.

پاسخگویی سریع: نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ با افتتاح شعبه‌های مختلف در شمال، شرق، جنوب و غرب تهران، این امکان را فراهم کرده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن (نیم ساعت) متخصص و تعمیرکار را به محل مورد نظر ارسال کند. علاوه بر آن فیکس تهران با پاسخگویی به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به شما مشتریان عزیز است.

تعمیرکاران متخصص کولر گازی سامسونگ: هر یک از برندها دارای قطعات خاصی هستند که نیاز به دانش فنی و تخصصی خاصی دارد و نمی‌توان به دست هر تعمیرکاری سپرد. شناخت قطعات کولر گازی سامسونگ یکی از ویژگی‌های نیروهای متخصص در نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ فیکس تهران است.

تعمیر کولر گازی سامسونگ در منزل

FixTehran


یکی از مزیت‌های و ویژگی‌هایی که سرویس‌دهی کولر گازی سامسونگ دارد، خدمات دهی در منزل است. شما نیازی نیست برای تعمیر کولر گازی سامسونگ خود، آن را به تعمیرگاه یا به نمایندگی ببرید. بلکه می‌توانید به راحتی با چند کلیک ساده از فیکس تهران در خواست متخصص کنید.

برای استفاده از کولر گازی خود باید به صورت مرتب و سالانه آن را سرویس‌دهی کنید تا کارایی و بازده آن بیشتر باشد. بررسی و تعویض فیلترها و همین‌طور کویل ها و پره‌هایی که در اسپلیت‌ها وجود دارد جز اقدامات ضروری است.

اگر در بخش‌هایی از اسپلیت سامسونگ شما مشکلی پیدا شد، شما می‌توانید به صورت تلفنی یا اینترنتی و به صورت غیر حضوری ایراد فنی کولر را با متخصصین کار بلد در میان بگذارید تا به صورت حرفه‌ای راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران

FixTehran


برای کاهش و کم‌ کردن هزینه‌ها همواره اولین انتخاب بعد از خرابی یک کالای مصرفی، تعمیر آن است. ما در تهران با تأسیس شعبه‌های مختلف توانستیم پس از تماس و برقراری ارتباط شما با نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ، در کمترین زمان برای رفع مشکل و ایراد در محل مورد نظر کارشناسی را جهت بررسی و رفع اشکالات کولرهای گازی سامسونگ ارسال کنیم. وجود شعب مختلف در سراسر تهران باعث شده است تا زمان حضور متخصص و تعمیرکار فیکس تهران با هر نقطه از شهر بیشتر از نیم ساعت نباشد.

کلام آخر

با اینکه برند سامسونگ جزء برندهای معروف و مطرح در تولید محصولات به شمار می‌رود، اما با این حال برخی از محصولات به علت مصرفی بودن، مانند کولرهای گازی سامسونگ، نیاز به سرویس و تعمیر دارند. نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ فیکس تهران این امکان را برای شهروندان ایجاد کرده است تا بتوانند در کمترین زمان از تجربه و تخصص نیروهای حرفه‌ای و کار کشته استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی مجاز غرب تهران

نمایندگی مجاز شمال تهران

نمایندگی مجاز شرق تهران

نمایندگی مجاز جنوب تهران

نمایندگی مجاز مرکز تهران