نمایندگی کولر گازی ال جی

{فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.}

عضو رسمی اتحادیه
فاکتور رسمی اتحادیه
ضمانت کتبی ۶ ماهه

پاسخگویی 24 ساعته همه روزه

تماس با دفتر مرکزی (6 خط ثابت)

⚠️برای تماس با ما کافیست شماره ها را لمس کنید⚠️

اعزام تعمیر کار به تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی و در کمتر از نیم ساعت، بیش از 100 نیروی متخصص

نمایندگی مجاز شمال تهران

نمایندگی مجاز شرق تهران

نمایندگی مجاز جنوب تهران

نمایندگی مجاز مرکز تهران

نمایندگی مجاز غرب تهران

نشـانی: تهران، میدان هروی، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه آذین، ساختمان اداری شیان، پلاک ۵۱ طبقه اول و دوم فیکس تهران

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی و اسپلیت تضمینی توسط مجموعه فیکس تهران

تعمیر کولر گازی تهران - تعمیر اسپلیت
تعمیر کولر گازی تهران – تعمیر اسپلیت

تعمیر کولر گازی و اسپلیت را به چه کسی بسپاریم؟

FixTehran


تعمیر کولر گازی و اسپلیت امروزه جزء خدماتی محسوب می‌شود که مردم هر ساله به‌خصوص در تابستان‌ها از آن بهره‌مند می‌شوند. این روز‌ها کمتر کسی پیدا می‌شود که در خانه یا محل کار خود از کولرهای آبی استفاده کند. بیشتر افراد این روزها از کولرهای گازی و اسپلیت استفاده می‌کنند و همان‌طور که می‌دانید، تعمیر کولرهای گازی و اسپلیت هزینه‌ی کمتری را شامل می‌شوند زیرا نسبت به کولرهای آبی از کارایی بیشتری برخوردارند و کم پیش می‌آید که خرابی برای آن‌ها به وجود آید.
امّا نکته‌ای که کمتر کسی به آن توجّه می‌کند این است که تعمیر کولر گازی و اسپلیت برخلاف کولرهای آبی نیازمند تخصص بیشتری است. بنابراین اگر مشکلی پیش بیاید، لازم و بلکه ضروری است که تعمیر کولر گازی خود را به یک متخصص سررشته‌دار بسپارید.

مشکلاتی که به طور معمول برای کولر های گازی و اسپلیت رخ می‌دهد شامل روشن نشدن و از کار افتادن فنّ کولر، یخ زدن لوله‌ها، از کار افتادن مدارهای الکتریکی کولر و کاهش سرمایش است. حال سؤالی که برای کاربران پیش می‌آید این است که از کجا یک تعمیرکار مجرّب را استخدام کنیم؟ ما در در سایت خدمات «فیکس تهران» به صورت کاملاً تخصصی، بهترین تعمیرکاران خبره کولر های گازی و اسپلیت را در اختیار شما می‌گذاریم. شما می‌توانید تعمیر کولر گازی خود (با هر برندی که هست) را با اطمینان کامل به ما بسپارید.

تعمیر کولر گازی تهران - فیکس تهران

نحوۀ محاسبۀ قیمت برای تعمیر کولر گازی و اسپلیت

FixTehran


محاسبه‌ی مخارج تعمیر کولر گازی بر عهده‌ی کارشناس است که باید آن را بررسی کند. و این مخارج بسته به نوع و یا انواع خرابی‌های کولر است. ممکن است فنّ کولر گازی شما خراب شده باشد و یا مدارهای الکتریکی کولر دیگر قابل استفاده نباشند و نیازمند تعویض باشند. باتوجّه به این‌ها مخارج تعمیر کولر گازی شما بالا و پایین می‌رود.
برای آگاهی از قیمت تعمیر کولر گازی خود می‌توانید سفارش خود را از طریق تماس تلفنی با مجموعه ی «فیکس تهران» و یا ثبت در فرم تماس به ما اطلاع دهید تا کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما باشند.

عوارض عدم تعمیر کولر گازی و اسپلیت

FixTehran


می‌دانید که خرابی در یک بخش از وسیله‌ای، دیر یا زود بر سایر بخش‌ها اثر می‌گذارد. بنابراین می‌بایست هرچه زودتر برای تعمیر آن بخش اقدام کرد. کولرهای گازی و اسپلیت نیز همین‌طور است. اگر حتی کوچک‌ترین مشکلی در کولر به وجود آید، در اسرع وقت به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

تعمیر کولر گازی تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی الجی

FixTehran


کولر های گازی به دلیل وجود ویژگی های جذابی که دارند مانند، تنظیم دمای دلخواه، امکان تنظیم چرخش عمودی و افقی توسط کاربر، وجود قدرت سرمایشی بسیار قوی تر از کولرهای آبی و پنکه و… در میان مردم در سراسر دنیا بسیار محبوب هستند. اما همین محبوبیت بالا سبب می‌شود که در صورت خرابی حس نارضایتی و ناخوشایندی ما چندین برابر شود.

به همین دلیل بهتر است که مشکلات و نقص های فنی کولرهای گازی ال جی را با کارشناسان و مشاورانی مطرح کنیم که تخصص کافی در این زمینه داشته باشند. یکی از مطمئن ترین و بهترین انتخاب ها می‌تواند نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی باشد.

تعمیر کارانی که در نمایندگی ها فعالیت می‌کنند، باید حتماً تخصص کافی و دانش لازم را در برند کالاهای مورد نظر داشته باشند. به همین دلیل است که تعمیرکاران و کارشناسان در نمایندگی ها حتماً توسط آزمون هایی فیلتر و گزینش می گردند و باید دوره ی تعمیرات را به صورت تخصصی گذرانده باشند.

ما در این مقاله بررسی می‌کنیم که چرا اعتماد به نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی برای تعمیرات بهتر از تعمیرکاران متفرقه هستند. در ادامه با بیان کردن مشکلات متعدد و پرسش‌ها پر تکرار تلاش می‌کنیم تا شما را از علت خرابی‌ها و نقص‌های آن مطلع کنیم.

از مهم‌ترین دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی می‌توان به تعمیرات و عیب یابی آن به صورت حضوری در محل کار یا منزل اشاره کرد. این اقدام به منظور راحتی و سهولت برای مشتریان فراهم گردیده است.

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در محل

FixTehran


امروزه با رشد تکنولوژی و مجازی شدن اکثر امور، یافتن نیروی متخصص در اینترنت و به صورت مجازی در زمینه تعمیر کولر گازی ال جی نه تنها مزیت بلکه یکی از الزامی‌ترین اقدامات است.

شما اکنون می‌توانید بدون خارج شدن از منزل و تنها با جست و جوی چند کلمه نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی را در فضای اینترنت بیابید. علاوه بر اینترنت وجود راه‌های ارتباطی دیگر همانند شماره تلفن های تماس می‌تواند نیز کانال ارتباطی مناسبی باشند.

ارسال متخصصین و کارشناسان حرفه ای در زمینه تعمیر کولرهای گازی ال جی یکی از ویژگی‌های فیکس تهران است که باعث می‌شود شما از تعمیر قطعات و سرویس دهی مناسب این نمایندگی اطمینان حاصل کنید.

شما با اعتماد کردن به نمایندگی تعمیرات از بروز چندین مشکل جدی جلوگیری می‌کنید. به طور معمول تعمیرکاران غیر مجاز شناخت درستی از قطعات خاصی که در برندهای معروف مانند ال جی استفاده می‌شود، ندارند. به همین علت ممکن است در طی پروسة تعمیر از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب استفاده کنند.

یکی دیگر از دلایل، اعلام قیمت و هزینه‌های نامعقولی است که از سوی تعمیرکاران غیر مجاز اعلام می‌شود. این تعمیر کاران بدون در نظر گرفتن عوامل قیمت دهی و به صورت ناآگاه هزینه و کارمزدهای غیر منطقی درخواست می‌کنند. بعد از تعمیر کولر گازی توسط یک تعمیرکار غیر مجاز، رسید مرجعی جهت رسیدگی به شما داده نمی‌شود. اما در فیکس تهران شما می‌توانید با اطمینان از ضمانت تعمیر، آسودگی خاطر داشته باشید.

خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در تهران

FixTehran


با اینکه تعمیر کولر گازی ال جی دانش تخصصی و فنی می‌خواهد؛ اما ما در ادامه به بررسی برخی از موارد و مشکلات پر تکراری که مردم با آن رو به رو هستند می‌پردازیم. اما اگر نیاز به یک راهنما داشتید می‌توانید با نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در تماس باشید.

  1. کثیفی فیلتر هوا: فیلترهای هوایی که درون اسپلیت‌ها قرار دارند با توجه به موقعیت جغرافیایی و وضعیت آب و هوا بعد از مدتی از لایه‌های چربی و گرد و غبار پر می‌شوند. این مشکل سبب می‌شود که کولر به درستی کار نکند. به همین دلیل نیاز است که هر چند وقت یکبار از تمیز بودن فیلتر هوا اطمینان حاصل کنید.
  2. کم شدن شدت سرما: دلیل اصلی این مشکل، کاهش گاز درون کولر گازی‌های ال جی است. لازم است بعد از مدتی که از کولرهای گازی استفاده کردید، گاز آن را حتماً شارژ کنید.
  3. برفکی شدن لوله‌های کولر: اگر به دو موردی که در بالا اشاره شد، دقت نکنید و سهل انگار باشید، احتمالاً مجبور هستید تا با برفک‌هایی که بر روی کولر گازی‌های ال جی می‌بندد مبارزه کنید.
  4. نشتی آب کولر: این مورد یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که افراد با آن مواجه می‌شوند. این مورد زمانی رخ می‌دهد که راه خروجی آب به بیرون مسدود یا پنل‌های داخلی کولر دچار مشکل شده باشد.

کلام آخر

در صورتی که شما از کولرهای گازی ال جی استفاده می‌کنید، در صورت خرابی و ایرادهای فنی بهترین انتخاب یافتن یک نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی است. اگر در تهران هستید فیکس تهران می‌تواند با داشتن کارشناسان و متخصصین خبره به شما در رفع ایرادات و نقص‌های کولر شما یاری رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی مجاز غرب تهران

نمایندگی مجاز شمال تهران

نمایندگی مجاز شرق تهران

نمایندگی مجاز جنوب تهران

نمایندگی مجاز مرکز تهران