نمایندگی کولرگازی جنرال

{فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.}

عضو رسمی اتحادیه
فاکتور رسمی اتحادیه
ضمانت کتبی ۶ ماهه

پاسخگویی 24 ساعته همه روزه

تماس با دفتر مرکزی (6 خط ثابت)

⚠️برای تماس با ما کافیست شماره ها را لمس کنید⚠️

اعزام تعمیر کار به تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی و در کمتر از نیم ساعت، بیش از 100 نیروی متخصص

نمایندگی مجاز شمال تهران

نمایندگی مجاز شرق تهران

نمایندگی مجاز جنوب تهران

نمایندگی مجاز مرکز تهران

نمایندگی مجاز غرب تهران

نشـانی: تهران، میدان هروی، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه آذین، ساختمان اداری شیان، پلاک ۵۱ طبقه اول و دوم فیکس تهران

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی و اسپلیت تضمینی توسط مجموعه فیکس تهران

تعمیر کولر گازی تهران - تعمیر اسپلیت
تعمیر کولر گازی تهران – تعمیر اسپلیت

تعمیر کولر گازی و اسپلیت را به چه کسی بسپاریم؟

FixTehran


تعمیر کولر گازی و اسپلیت امروزه جزء خدماتی محسوب می‌شود که مردم هر ساله به‌خصوص در تابستان‌ها از آن بهره‌مند می‌شوند. این روز‌ها کمتر کسی پیدا می‌شود که در خانه یا محل کار خود از کولرهای آبی استفاده کند. بیشتر افراد این روزها از کولرهای گازی و اسپلیت استفاده می‌کنند و همان‌طور که می‌دانید، تعمیر کولرهای گازی و اسپلیت هزینه‌ی کمتری را شامل می‌شوند زیرا نسبت به کولرهای آبی از کارایی بیشتری برخوردارند و کم پیش می‌آید که خرابی برای آن‌ها به وجود آید.
امّا نکته‌ای که کمتر کسی به آن توجّه می‌کند این است که تعمیر کولر گازی و اسپلیت برخلاف کولرهای آبی نیازمند تخصص بیشتری است. بنابراین اگر مشکلی پیش بیاید، لازم و بلکه ضروری است که تعمیر کولر گازی خود را به یک متخصص سررشته‌دار بسپارید.

مشکلاتی که به طور معمول برای کولر های گازی و اسپلیت رخ می‌دهد شامل روشن نشدن و از کار افتادن فنّ کولر، یخ زدن لوله‌ها، از کار افتادن مدارهای الکتریکی کولر و کاهش سرمایش است. حال سؤالی که برای کاربران پیش می‌آید این است که از کجا یک تعمیرکار مجرّب را استخدام کنیم؟ ما در در سایت خدمات «فیکس تهران» به صورت کاملاً تخصصی، بهترین تعمیرکاران خبره کولر های گازی و اسپلیت را در اختیار شما می‌گذاریم. شما می‌توانید تعمیر کولر گازی خود (با هر برندی که هست) را با اطمینان کامل به ما بسپارید.

تعمیر کولر گازی تهران - فیکس تهران

نحوۀ محاسبۀ قیمت برای تعمیر کولر گازی و اسپلیت

FixTehran


محاسبه‌ی مخارج تعمیر کولر گازی بر عهده‌ی کارشناس است که باید آن را بررسی کند. و این مخارج بسته به نوع و یا انواع خرابی‌های کولر است. ممکن است فنّ کولر گازی شما خراب شده باشد و یا مدارهای الکتریکی کولر دیگر قابل استفاده نباشند و نیازمند تعویض باشند. باتوجّه به این‌ها مخارج تعمیر کولر گازی شما بالا و پایین می‌رود.
برای آگاهی از قیمت تعمیر کولر گازی خود می‌توانید سفارش خود را از طریق تماس تلفنی با مجموعه ی «فیکس تهران» و یا ثبت در فرم تماس به ما اطلاع دهید تا کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما باشند.

عوارض عدم تعمیر کولر گازی و اسپلیت

FixTehran


می‌دانید که خرابی در یک بخش از وسیله‌ای، دیر یا زود بر سایر بخش‌ها اثر می‌گذارد. بنابراین می‌بایست هرچه زودتر برای تعمیر آن بخش اقدام کرد. کولرهای گازی و اسپلیت نیز همین‌طور است. اگر حتی کوچک‌ترین مشکلی در کولر به وجود آید، در اسرع وقت به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

تعمیر کولر گازی تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال

FixTehran


در بسیاری از خانه‌ها و محل‌های کار از کولر گازی جنرال برای خنک کردن محیط استفاده می‌شود. این برند محبوب که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است علی‌رغم استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت گاهی اوقات دچار خرابی می‌گردند.

شاید در گذشته بیشتر مشکلات به صورت فیزیکی بودند و قطعات بزرگ و سنگین دچار ایرادات فنی می‌شدند؛ اما امروزه مشکلات تخصصی تری ممکن است برای کولر شما رخ دهد. شما در گذشته نمی‌توانستید از راه دور با کنترل، کولر خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید. اما امروزه با وجود ریموت مخصوص هر کولر، شما می‌توانید بدون برخاستن، میزان دما، جهت چرخش و بسیاری از تنظیمات کولر را تغییر دهید.

با اینکه این ویژگی‌ها باعث می‌شود شما حس خوبی از استفاده از کولر تجربه کنید، اما باید دقت داشته باشید که هر چه تکنولوژی استفاده شده در یک دستگاه پیشرفته تر باشد، احتمالاً برای سرویس دهی و تعمیر آن نیاز به یک فرد ماهرتر و حرفه‌ای‌تر دارید. برای مثال برای درخواست سرویس و تعمیرات، نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بهتر است قبل از وارد شدن به فصل‌های گرم سال حتماً کولر خود را بازبینی کنید تا در صورت وجود مشکل فنی قبل از اینکه به کولر ضرر بیشتری وارد شود و شما متحمل هزینه‌های بیشتری شوید، آن را رفع کنید.

سرویس کولرها می‌تواند از خرابی‌های کلی به صورت چشمگیری جلوگیری کند. درواقع شما با این کار از بروز ایرادات فنی پیشگیری می‌کنید. با این کار شما با صرف هزینة کمتری می‌توانید از سلامت کولر گازی جنرال خود اطمینان حاصل کنید.

در ادامه برخی از مشکلات متعدد و پر تکراری که بیشتر مشتریان با آن مواجه هستند را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا در صورت امکان بدون نیاز به هیچ تعمیرکاری، بتوانید کولر گازی جنرال را خودتان عیب یابی کرده و تعمیر نمایید. اما در صورتی که قادر به انجام این کار نیستید می‌توانید با نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال  فیکس تهران در تماس باشید.

عیب یابی و تعمیر کولر گازی جنرال

FixTehran


در ادامه به دو مورد مشکلات رایج و پر تکرار کولر گازی می‌پردازیم و راه حل‌های احتمالی را بیان می‌کنیم:

خنک نبودن هوای کولر

FixTehran


این مشکل می‌تواند به دو دلیل رخ دهد. اول از همه دریچه‌های کولر را بررسی کنید تا به درستی کار کنند. دوم گرم بودن باد کولر می‌تواند بخاطر کم بودن گاز موجود در کولر باشد که با شارژ کردن آن می‌توانید این مشکل را رفع کنید.

خاموش نشدن کولر گازی جنرال

FixTehran


به طور معمول بعد از تنظیم کردن کولر گازی و رسیدن به یک دمای مشخص، اسپلیت به طور خودکار خاموش می‌گردد. اما اگر این‌طور نبود می‌توانید مشکل را در یکی از موارد زیر بیابید:

  • بررسی کویل های کندانسور
  • بررسی برد کولر گازی
  • بررسی فیلتر هوای کولر (در صورت کثیف بودن آن را تمیز کنید.)
  • بررسی ترموستات کولر که باعث تنظیم دما می‌شود.
  • کار کردن کولر بی وقفه به علت خراب بودن سنسور

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در تهران

FixTehran


فیکس تهران توانسته است با ایجاد شعبه‌های مختلف در چهار سوی تهران و با پوشش سراسری شهر، متخصصین و کارشناسان خود را در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام کند.

تمامی متخصصین و کارشناسان با گذراندن دوره‌های تخصصی تعمیرات کولر گازی و آشنایی با قطعات کولر گازی جنرال آماده خدمت رسانی به شما هستند.

در صورتی که با مشکلاتی مانند انتشار بوی بد از کولر، خراب شدن ریموت کولر، نمایش خطا و ارور بر روی نمایشگر کولر، نشتی آب، برفک بستن لوله‌ها و… در کولرهای گازی جنرال مواجه شدید، می‌توانید به راحتی با نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال تماس گرفته و از کارشناسان آن‌ها راهنمایی بگیرید.

عیب یابی و تعمیر کولرگازی جنرال

FixTehran


عیب یابی و یافتن نقص فنی در کولر گازی جنرال می‌تواند پنجاه درصد راه حل باشد. اما این زمانی امکان پذیر است که شما از فردی متخصص و کار آزموده برای تعمیر آن استفاده کنید.

فیکس تهران با داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات و به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال تلاش کرده است تمامی کارشناسان و تعمیرکاران زبده را جذب کند تا دیگر نیازی به درخواست تعمیرات از تعمیرکاران غیر مجاز نداشته باشید.

تعمیر کولر گازی جنرال در منزل

FixTehran


همان‌طور که گفته شد کارشناسان در کمتر از سی دقیقه خود را به منزل و محل مورد نظر می‌رسانند و به صورت حضوری می‌توانند شما را راهنمایی کنند. نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال با ارائه مرغوب ترین و با کیفیت ترین قطعات در هنگام تعویض و تعمیر، تلاش می‌کند طول عمر و زمان مصرف کولر شما را افزایش دهد. این نمایندگی تمامی خدمات خود را با تضمین و اطمینان خدمت شما ارائه می‌کند.

کلام آخر

در صورتی که از برند معروف و محبوب جنرال استفاده می‌کنید، می‌توانید برای بهره‌مندی از سرویس دهی و خدمات عالی نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال فیکس تهران بهره‌مند شوید. شما می‌توانید در صورت نیاز به راهنمایی مشکلات و سؤالات خود را در زمینه تعمیرات، در بخش نظرات بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی مجاز غرب تهران

نمایندگی مجاز شمال تهران

نمایندگی مجاز شرق تهران

نمایندگی مجاز جنوب تهران

نمایندگی مجاز مرکز تهران